Αντικατάσταση
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 30 € (περιλ. 24% ΦΠΑ).
Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας.
Αγαθά για την ανταλλαγή

(Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)


Κατά την αγορά αγαθών με την σήμανση "ανταλλάξιμο τμήμα", θα πρέπει να πληρώσετε όχι μόνον το συνολικό ποσό του ανταλλακτικού, αλλά και το ποσό της εγγύησης. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, η προκαταβολή (χρηματική εγγύηση) ορίζεται ως το ποσό που ζητά ο κατασκευαστής ως εγγύηση επιστροφής των παλιών ανταλλακτικών για αποκατάσταση και επαναχρησιμοποίηση. Η επιστροφή του ποσού της εγγύησης γίνεται με την επιστροφή του χρησιμοποιημένου ανταλλακτικού. Η πληρωμή της εγγύησης γίνεται μόνον αν τα ανταλλακτικά προϊόντα έχουν παραχθεί εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ποσό της εγγύησης ορίζεται από τον προμηθευτή των ανταλλακτικών. Έτσι, το ίδιο τμήμα που παρέχεται από διαφορετικούς προμηθευτές, μπορεί να προσφέρεται με συγκεκριμένο ποσό εγγύησης ή και να μην έχει καθόλου εγγύηση.

Τι ισχύει στην προκειμένη περίπτωση;

1. Πληρώνετε τόσο για το νέο τμήμα, όσο και την εγγύηση.

2. Λαμβάνετε το νέο τμήμα.

3. Προετοιμάστε το χρησιμοποιημένο τμήμα για αποστολή (αδειάστε τα υγρά από το τμήμα, αν υπάρχουν (αυτό δεν ισχύει για τις μπαταρίες)).

4. Καταχωρίστε την επιστροφή του ανταλλάξιμου τμήματος, στον προσωπικό σας λογαριασμό στο Motordoctor.gr.

5. Το χρησιμοποιημένο ανταλλακτικό θα πρέπει να τοποθετηθεί στο κουτί του καινούριου που παραλάβατε. Εσωκλείστε στο γράμμα σας, το τιμολόγιο που σας απεστάλη αφού κάνατε την παραγγελία. Έτσι, θα επιταχύνετε την επεξεργασία του αιτήματός σας.

6. Θα πρέπει να στείλετε το παλιό τμήμα σε καλή κατάσταση, στην παρακάτω διεύθυνση:
AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
Rhinstrasse 132
12681 Berlin
Γερμανία

7. Στέλνουμε το χρησιμοποιημένο ανταλλακτικό στον κατασκευαστή για έλεγχο.

8. Κατά κανόνα, η επεξεργασία της παραγγελίας σας, διαρκεί 6-8 εβδομάδες από τη στιγμή που φτάνει το απεσταλμένο ανταλλακτικό στην αποθήκη. Σας ενημερώνουμε για τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Πόσο γρήγορα θα πρέπει να επιστραφεί το χρησιμοποιημένο ανταλλακτικό;

Το χρησιμοποιημένο ανταλλακτικό θα πρέπει να αποσταλεί μέσα σε ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς του ανταλλάξιμου τμήματος.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής της εγγύησης, σε περίπτωση θετικών αποτελεσμάτων του ελέγχου;

Σας επιστρέφουμε την εγγύηση, με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κάνατε την πληρωμή, ή πιστώνοντάς τη στον καταθετικό σας λογαριασμό πελάτη στο Motordoctor.gr.

Τι γίνεται όταν τα αποτελέσματα του ελέγχου είναι αρνητικά;

Σας ενημερώνουμε ότι η εγγύηση δεν μπορεί να σας επιστραφεί. Θα αποθηκεύσουμε το βασικό τμήμα που πέρασε από έλεγχο για 2 μήνες στην αποθήκη μας. Το ανταλλακτικό μπορεί να σας επιστραφεί αν το ζητήσετε (Το τμήμα θα σας επιστραφεί με έξοδα του Motordoctor.gr). Μετά τους 2 μήνες αποθήκευσης, το ανταλλακτικό θα απορριφθεί.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

• Η αποστολή των χρησιμοποιημένων τμημάτων γίνεται με χρέωση του πελάτη.
• Αν ο πελάτης αρνηθεί να παράσχει στον κατασκευαστή το παλιό ανταλλακτικό, το ποσό της "εγγύησης" δεν επιστρέφεται και θεωρείται από τον κατασκευαστή ως αποζημίωση.
• Αν το χρησιμοποιημένο ανταλλακτικό έχει μεγάλες ζημιές ή ρωγμές στο σώμα του, το ποσό της εγγύησης δεν επιστρέφεται.
• Σε περίπτωση επιστροφής ενός μεταχειρισμένου ανταλλακτικού διαφορετικής κατηγορίας, η εγγύηση δεν επιστρέφεται Παραδείγματος χάρη, αν αγοράστηκε ένα δυναμό και εστάλη μια μίζα στη θέση του.
• Για να σας επιστραφεί η εγγύηση, μπορείτε να στείλετε ένα παρόμοιο τμήμα, το οποίο αγοράστηκε από άλλον κατασκευαστή Παραδείγματος χάρη, αγοράστηκε μια δαγκάνα φρένων BOSCH και επιστρέφεται μια δαγκάνα φρένων TRW.
• Αν τα χαρακτηριστικά του καινούριου ανταλλακτικού (παραδείγματος χάρη, η ισχύς του), δεν συνάδουν με αυτά του παλιού, θα πρέπει να ελέγξετε αν ο κατασκευαστής δέχεται την επιστροφή αυτού του τμήματος. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της υπηρεσίας υποστήριξης πελατών [email protected].

ΠΟΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΞΙΜΑ ΤΜΗΜΑΤΑ;

Απαιτήσεις για τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά:
* Η οδηγία έχει αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα. Κάθε περίπτωση εξετάζεται μεμονωμένα (κάθε ανταλλακτικό υποβάλλεται σε ατομική εξέταση από τον κατασκευαστή).

• Δαγκάνα φρένων

Κριτήρια επιστροφής δαγκάνας φρένων:
Το μεταχειρισμένο τμήμα θα πρέπει να ταιριάζει με το αγορασμένο προϊόν.
Το μεταχειρισμένο τμήμα θα πρέπει να είναι πλήρες.
Θα πρέπει να υπάρχουν όλοι οι πείροι οδηγοί, τα στοιχεία στερέωσης και οι βίδες σύνδεσης και εξαέρωσης της δαγκάνας.
Το μεταχειρισμένο τμήμα δεν θα πρέπει να έχει ζημιά από εκτεταμένη διάβρωση.
Το μεταχειρισμένο τμήμα δεν θα πρέπει να είναι ραγισμένο ή μηχανικά μετατρεπόμενο.
Μόνο μεταχειρισμένα τμήματα τα οποία είναι κατάλληλα για επανεπεξεργασία, μπορούν να ληφθούν και να πιστωθούν.
Η ετικέτα στη συσκευασία δεν θα πρέπει να είναι λερωμένη, να λείπει ή να έχει οποιαδήποτε επιπλέον σημάδια ή με κάτι περιττό γραμμένο πάνω.
* Η οδηγία έχει αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα. Κάθε περίπτωση εξετάζεται μεμονωμένα (κάθε ανταλλακτικό υποβάλλεται σε ατομική εξέταση από τον κατασκευαστή).

Αρχική συσκευασία
Τα τμήματα των Bosch, Elstock, GKN, θα πρέπει να αποστέλλονται στην αρχική τους συσκευασία. Αν δεν αποσταλεί στην αρχική του συσκευασία, το τμήμα δεν θα γίνει αποδεκτό. Πρόκειται για απαίτηση του προμηθευτή.

• Γεννήτρια

Κριτήρια επιστροφής δυναμό:
- Μη αναγνωρίσιμα δυναμό, δεν θα γίνονται αποδεκτά.
+ Η ετικέτα OE του κατασκευαστή είναι παρούσα ή ο χαραγμένος αριθμός OE του δυναμό είναι αναγνώσιμος / αναγνωρίσιμος.

Διάβρωση
+ Το δυναμό δεν βρισκόταν αποθηκευμένο για μεγάλο διάστημα μετά την αποσυναρμολόγησή του και δεν έχει σημάδια διάβρωσης στην τροχαλία του ιμάντα.
- Ιδιαίτερα διαβρωμένα δυναμό.

Επίπεδο ζημιάς
+ Χαλασμένο πλαστικό κάλυμμα.
+ Λείπει κομμάτι από την μπροστινή και / ή την οπίσθια βάση.
+ Σπασμένος σύνδεσμος πριν την τσιμούχα.
- Λείπουν δυο κομμάτια από την μπροστινή και / ή την οπίσθια βάση.
- Σπασμένος σύνδεσμος και μετά την τσιμούχα.

Πληρότητα του δυναμό:
+ Το δυναμό είναι πλήρες και συναρμολογημένο.
- Αποσυναρμολογημένο ή ελλιπές δυναμό.
Η ισχύς του μεταχειρισμένου δυναμό θα πρέπει να αντιστοιχεί στην ισχύ του καινούριου. Στην αντίθετη περίπτωση, η εγγύηση δεν θα επιστραφεί.

• Μίζα

Κριτήρια επιστροφής μίζας:
+ Η μονάδα είναι αποδεκτή.
- Η μονάδα απορρίπτεται.

Αναγνωρισιμότητα
- Οι μη αναγνωρίσιμες μίζες δεν θα γίνονται αποδεκτές.
+ Η ετικέτα OE του κατασκευαστή είναι παρούσα ή ο χαραγμένος αριθμός OE της μίζας είναι αναγνώσιμος / αναγνωρίσιμος.

Επίπεδο ζημιάς
+ Το πλαίσιο του περιβλήματος του ρελέ δεν έχει υποστεί ζημιά.
+ Ζημιά στο πλαστικό τμήμα του ρελέ της μίζας.
- Η μίζα είναι παραμορφωμένη / κατεστραμμένη, π.χ. λόγω χτυπήματος στο περίβλημα, σπασμένου περιβλήματος ή φθαρμένου γραναζιού.
- Ο άξονας παρουσιάζει βαρύ αποχρωματισμό λόγω υπερφόρτωσης (π.χ. μπλε χρώμα λόγω υπερθέρμανσης).

Διάβρωση:
+ Η μίζα δεν βρισκόταν αποθηκευμένη για μεγάλο διάστημα μετά την αποσυναρμολόγησή της και δεν έχει ζημιά από διάβρωση.
- Ιδιαίτερα διαβρωμένη μίζα.

Πληρότητα της μίζας
+ Η μίζα είναι πλήρης και συναρμολογημένη.
- Αποσυναρμολογημένη ή ελλιπής μίζα.
- Βαριάς μορφής διάβρωση του γραναζιού.
- Απουσία οπίσθιας πλάκας.
- Κατεστραμμένο εμπρόσθιο κάλυμμα.
* Η οδηγία έχει αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα. Κάθε περίπτωση εξετάζεται μεμονωμένα (κάθε ανταλλακτικό υποβάλλεται σε ατομική εξέταση από τον κατασκευαστή).

• Άξονας μετάδοσης κίνησης

Κριτήρια επιστροφής άξονα κίνησης
Το μεταχειρισμένο τμήμα θα πρέπει να είναι ίδιου τύπου με το τμήμα αντικατάστασης.
Ο άξονας κίνησης θα πρέπει να είναι πλήρης – να αποτελείται από τον άξονα κίνησης και τις δυο αρθρώσεις.
Ο άξονας κίνησης πρέπει να είναι ίσιος. Οι λυγισμένοι άξονες δεν μπορούν να ανακατασκευαστούν.
Ο άξονας κίνησης δεν θα πρέπει να είναι σκουριασμένος ή σπασμένος.
Το σπείρωμα των αρθρώσεων θα πρέπει να είναι πλήρες και να εφαρμόζει σφιχτά.

• Συμπιεστής, συστ. κλιματισμού

Κριτήρια επιστροφής συμπιεστή A/C:
Η μονάδα θα απορριφθεί σε περίπτωση που:
Έχει βαριάς μορφής διάβρωση (χαλασμένη περιοχή > 3cm²).
Δεν είναι σφιχτά καλυμμένες όλες οι συνδέσεις για τις σωληνώσεις με γνήσια καπάκια.
Ο άξονας δεν μπορεί να περιστραφεί με το χέρι κατά 360°.
Το μεταχειρισμένο τμήμα δεν είναι αναγνωρίσιμο (η πινακίδα είναι δυσανάγνωστη ή λείπει).

• Υδραυλ. αντλία, σύστ. διεύθυνσης

Κριτήρια επιστροφής για την αντλία του υδραυλικού τιμονιού:
Το μεταχειρισμένο τμήμα θα είναι αποδεκτό αν:
1. Η αντλία είναι πλήρης και αντιστοιχεί στο τμήμα του καταλόγου.
2. Δεν υπάρχουν μηχανικές βλάβες.
3. Το σπείρωμα είναι σε καλή κατάσταση.
4. Η αντλία δεν μπορεί να επιστραφεί με χαλασμένη τροχαλία και άξονα.
5. Δεν υπάρχει ζημιά στην τροχαλία, τον άξονα ή τον προσαρμογέα.
6. Το καπάκι δεν λείπει ή έχει ζημιά.

• Πυξίδα διεύθυνσης

Το μεταχειρισμένο τμήμα θα γίνει αποδεκτό μόνον αν:
1. Η κρεμαγιέρα είναι πλήρης, δηλαδή περιλαμβάνει:
- φούσκες προστασίας από τη σκόνη
- σωλήνες πίεσης
- ακρόμπαρα (αν παρέχονται με το καινούριο τμήμα)
2. Η κρεμαγιέρα δεν παρουσιάζει βαριάς μορφής διάβρωση.
3. Δεν υπάρχει καμία μηχανική βλάβη, το τμήμα δεν είναι στραβό, η λειτουργία του οδοντωτού κανόνα δεν παρεμποδίζεται, τα στοιχεία στερέωσης δεν έχουν ζημιές.
4. Το ακρόμπαρο(α) δεν έχουν ζημιά στο σπείρωμα, δεν είναι λυγισμένα ή σπασμένα.
5. Οι υδραυλικοί σωλήνες της κρεμαγιέρας και τα στοιχεία τους δεν είναι χαλασμένα και δεν λείπουν.
6. Η κολώνα και οι σταυροί δεν έχουν ζημιές.
7. Η επιστρεφόμενη κρεμαγιέρα ταιριάζει με την καινούρια.

• Υπερπληρωτής, υπερπλήρωση

Κριτήρια επιστροφής υπερσυμπιεστή:
Το μεταχειρισμένο τμήμα θα πρέπει να επιστραφεί πλήρες και συναρμολογημένο.
Κανένα από τα στοιχεία του δεν θα πρέπει να είναι αποσυναρμολογημένα, αλλαγμένα ή να λείπουν.
Το μεταχειρισμένο τμήμα θα πρέπει να αντιστοιχεί στον αγορασμένο υπερσυμπιεστή.

• Μπεκ

Κριτήρια επιστροφής μπεκ ψεκασμού
Το τμήμα είναι αποσυναρμολογημένο -> μη αποδεκτό
Το ακροφύσιο λείπει -> μη αποδεκτό
Κριτήρια επιστροφής μπεκ ψεκασμού
Ο σύνδεσμος έχει καταστραφεί -> μη αποδεκτό
Ο σύνδεσμος έχει σπάσει -> μη αποδεκτό
Ο σύνδεσμος έχει λιώσει -> μη αποδεκτό
Ο σύνδεσμος εισόδου έχει καταστραφεί -> μη αποδεκτό
Ζημιά στο σώμα του μπεκ ψεκασμού που προέκυψε από ακατάλληλο χειρισμό (π.χ. σφυρί) -> μη αποδεκτό
Θέση τσιμούχας κατεστραμμένη -> μη αποδεκτό

• Αντλία ψεκασμού

Τα μεταχειρισμένα τμήματα είναι αποδεκτά όταν:
Το επιστρεφόμενο μεταχειρισμένο τμήμα είναι του ίδιου τύπου με το καινούριο τμήμα.
Η αντλία έγχυσης είναι πλήρης.
Δεν υπάρχει ζημιά.
Η βαλβίδα ελέγχου δεν έχει ζημιά

Τα βασικά τμήματα που έχουν τις παρακάτω βλάβες, δεν μπορούν να επιστραφούν:
Είναι αποσυναρμολογημένα
Λείπουν κομμάτια
Υπάρχει υψηλή διάβρωση

• Μπαταρία εκκίνησης

Απαιτήσεις για τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες αυτοκινήτων:
Οι κατασκευαστές δεν επιβάλλουν ειδικές απαιτήσεις για τις μεταχειρισμένες μπαταρίες αυτοκινήτων. Παρ' όλα αυτά, σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να μην ανοίγετε τις μεταχειρισμένες μπαταρίες και να μην αποστραγγίζετε τα υγρά (ηλεκτρολύτες) τους, μιας και αυτό είναι επικίνδυνο.

Πώς θα επιστρέψετε μια μεταχειρισμένη μπαταρία αυτοκινήτου
Φέρτε τη μεταχειρισμένη μπαταρία στην αποθήκη μας, στην παρακάτω διεύθυνση: AUTODOC SE (Retoure - Lager R) Rhinstrasse 132, 12681 Berlin, Γερμανία.

• Διανομέας

Κριτήρια επιστροφής διανομέα ανάφλεξης:
Η μονάδα δεν πρέπει να έχει σημάδια ή βαριάς μορφής διάβρωση.
Δεν πρέπει να λείπει το καπάκι του διανομέα.
Δεν πρέπει να λείπει ο σύνδεσμος.
Η μονάδα πρέπει να είναι πλήρης.
Οι μη αναγνωρίσιμοι διανομείς ανάφλεξης δεν θα γίνονται αποδεκτοί.

• Δίσκος συμπλέκτη
• Πλάκα πίεσης
• Βαλβίδα AGR
• Βάση μπεκ
• Αντλία υψηλής πίεσης
• Κολόνα τιμονιού
• Εγκέφαλος, ψεκασμός καυσίμου
• Μετρητής ποσότητας αέρα
• Μονάδα μπεκ-αντλίας
• Άρθρωση, άξονας μετάδ. κίνησης
• Συμπιεστής, σύστ. πεπ. αέρα
• Άξονας μετάδοσης κίνησης, μετάδοση κίνησης άξονα
• Εγκέφαλος, σύστημα ψεκασμού
• Διανομέας ποσότητας καυσίμου, σύστημα ψεκασμού
• Εγκέφαλος, σύστημα ανάφλεξης
• Ρυθμιστής θέρμανσης
• Κλαπέτο καυσαερίων, φρένο κινητήρα
• Μονάδα παροχής, ψεκασμός ουρίας
• Κύλινδρος, υδραυλικό τιμόνι
• Εγκέφαλος, ρύθμιση του ρελαντί
• Σετ τιμονιού
• Εγκέφαλος, αισθητήρας κρούσης

Motordoctor.gr - Hotline und Support.Motordoctor.gr - Hotline und Support.
Λίστα επιθυμιών 0 Μητρώο
0
ΕΙΔΗ
#
40-1671
0
Το καλάθι σας είναι άδειο