- Ισχύς μίζας [kW]: 1.4
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 9,10
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 66
- ID παραλλαγής σύνδεσης: B+(M8), 50(M5)
- Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10
- Διαστάσεις σπειρώματος 2: M10
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,9
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 11
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Μήκος [mm]: 238
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,7
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10, 11
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 70
- Πλήθος οπών με βόλτα: 3
- ID παραλλαγής σύνδεσης: Plug
- Επαφή: M8
- Καθαρό βάρος [kg]: 4,3
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Συμπεριλαμβανομένων Αγαθά για την ανταλλαγή 17,85 € Εγγύηση (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,3
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,3
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Περιορισμός κατασκευαστή: VALEO
- Ποιότητα: STANDARD LINE
- Νέο εξάρτημα χωρίς δέσμευση
- Κατάσταση: νέο
- Νέο εξάρτημα
- Περιορισμός κατασκευαστή: VALEO
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,3
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 91,0
- Επαφή: B+ (M8)
- Ποιότητα: +Line Original
- Γωνία στήριξης [μοίρες]: +26
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,3
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Πλήθος οπών με βόλτα0
- Αρχική θέση γραναζιού [mm]: 13,50
- Παραλλαγή μίζας: με μειωτήρα
- Μήκος [mm]: 212,00
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,3
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Κωδικός κινητήρα: XFX (ES9J4S)
- Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: με κιβώτιο μείωσης
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Πλήθος οπών: 3
- Πλήθος οπών με βόλτα0
- Παλαιό εξάρτημα
- Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 19,57 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,3
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Ποιότητα: Standard Neuteil
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1.4
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 9,10
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 66
- ID παραλλαγής σύνδεσης: B+(M8), 50(M5)
- Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10
- Διαστάσεις σπειρώματος 2: M10
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,7
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 11\\13
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Κωδικός κινητήρα: XFX (ES9J4S)
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 66
- Πλήθος οπών με βόλτα: 3
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 124,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,30
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 3
- Πλήθος οπών με βόλτα0
- Μήκος [mm]: 13,50
- Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 6,01 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- C5 I DC_ 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE) 109 PS 03.2001 - 08.2004
- C5 I DC_ 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) 136 PS 03.2001 - 08.2004
- C5 I DC_ 2.2 HDi (DC4HXB, DC4HXE) 133 PS 03.2001 - 08.2004
- C5 I DC_ 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) 115 PS 03.2001 - 08.2004
- C5 I DC_ 2.0 HDi (DCRHYB) 90 PS 03.2001 - 08.2004
- C5 I DC_ 2.0 HDi 107 PS 03.2001 - 08.2004
Σημαντικά μειωμένες τιμές σε πολλά επώνυμα ανταλλακτικά
Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 140 €
Η παραγγελία σας θα αποσταλεί το συντομότερο δυνατό μετά την παραλαβή της πληρωμής