- Ισχύς μίζας [kW]: 2,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης0
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 77
- Πλήθος οπών με βόλτα: 2
- Επαφή: 50, 30, M8 B+
- Θέση/βαθμοί: rechts
- επαφή: με ακροδέκτη 50 (Jet)
- Αρχική θέση γραναζιού [mm]: 9,5
- Παραλλαγή μίζας: ελεύθερο
- Μήκος [mm]: 240
- Ονομαστική τάση [V]: 12
- Διαστάσεις σπειρώματος: M10
- Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10
- Γωνία στήριξης [μοίρες]: 30
- Γωνία Οπή στερέωσης [μοίρες]: 30
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 2,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Κωδικός κινητήρα: 6G72 (SOHC)
- Διάμετρος τοποθέτησης [mm]: 77
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 76,8
- Επαφή: B+ (M8)
- Νέο εξάρτημα
- Ποιότητα: Valeo Korea New
- Γωνία στήριξης [μοίρες]: +125
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 2,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 10
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Κωδικός κινητήρα: 6G72 (SOHC)
- Πλήθος των οπών στερέωσης0
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 77
- Πλήθος οπών με βόλτα: 2
- Παλαιό εξάρτημα
- Επαφή: 30,50
- Θέση/βαθμοί: rechts
- Αρχική θέση γραναζιού [mm]: 9,5
- Παραλλαγή μίζας: ελεύθερο
- Μήκος [mm]: 241
- Διαστάσεις σπειρώματος: M10x1.25
- Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10x1.25
- Γωνία στήριξης [μοίρες]: 30
- Γωνία Οπή στερέωσης [μοίρες]: 30
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Συμπεριλαμβανομένων Αγαθά για την ανταλλαγή 119,00 € Εγγύηση (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Κωδικός κινητήρα: 6G72 (SOHC)
- εναλλακτικά
- Ισχύς μίζας [kW]: 2,2
- Τάση [V]: 12
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης0
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 77
- Πλήθος οπών με βόλτα: 30
- Επαφή: 30,50
- Θέση/βαθμοί: rechts
- Αρχική θέση γραναζιού [mm]: 11
- Παραλλαγή μίζας: ελεύθερο
- Μήκος [mm]: 240
- Διαστάσεις σπειρώματος: M10x1.25
- Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10x1.25
- Γωνία στήριξης [μοίρες]: 30
- Γωνία Οπή στερέωσης [μοίρες]: 30
- Κατάσταση: νέο
- Κωδικός κινητήρα: 6G721 Kat.
- Έτος κατασκευής έως: 05/1994
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Επαφή: B+ (M8)
- Αρχική θέση γραναζιού [mm]: 17
- Μήκος [mm]: 207,5
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 73
- ID παραλλαγής σύνδεσης: 30-50
- Αρχική θέση γραναζιού [mm]: 17
- εναλλακτικά
- εναλλακτικό σετ επισκευής: 220489
- Κατάσταση: νέο
- Τύπος οχήματος: Pajero, Montero, Shogun
- Έτος κατασκευής από: 03/1991
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
- Ποιότητα: Standard Neuteil
- Κατάσταση: νέο
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,20
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 73
- Πλήθος οπών με βόλτα: 2
- ID παραλλαγής σύνδεσης: CPS0060
- Επαφή: M8
- Περιορισμός κατασκευαστή: VALEO KOREA
- Κατασκευαστής: HYUNDAI
- Κατάσταση: νέο
- Κωδικός κινητήρα: 6G721 Kat.
- Έτος κατασκευής έως: 05/1994
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: με κιβώτιο μείωσης
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
- Πλήθος οπών: 2
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 73
- Πλήθος οπών με βόλτα: 2
- Παλαιό εξάρτημα
- Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 19,57 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 76,8
- Επαφή: B+ (M8)
- Νέο εξάρτημα
- Ποιότητα: +Line Original
- Γωνία στήριξης [μοίρες]: +125
- Κατάσταση: νέο
- Έτος κατασκευής έως: 05/1994
- Κωδικός κινητήρα: 6G72
- Ισχύς μίζας [kW]: 1,2
- Τάση [V]: 12
- Αριθμός δοντιών: 8
- Φορά περιστροφής: Φορά περιστροφής προς τα δεξιά
- Είδος κιβωτίου ταχυτήτων: με κιβώτιο μείωσης
- Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
- Πλήθος οπών: 2
- Διάμετρος φλάντζας [mm]: 73
- Πλήθος οπών με βόλτα: 2
- Παλαιό εξάρτημα
- Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 19,57 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) 99 PS 12.1990 - 10.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 2.8 TD (V46W, V26W) 125 PS 06.1994 - 10.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 2.5 TDiC (V44W, V24W) 99 PS 03.1991 - 08.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.5 V6 24V (V25W, V45W) 208 PS 06.1994 - 10.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 181 PS 06.1994 - 05.1997
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 177 PS 06.1997 - 10.1999
Σημαντικά μειωμένες τιμές σε πολλά επώνυμα ανταλλακτικά
Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 140 €
Η παραγγελία σας θα αποσταλεί το συντομότερο δυνατό μετά την παραλαβή της πληρωμής