- Τρόπος λειτουργίας: υδραυλικό
- Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
- για κατασκευαστή πυξίδας διεύθυνσης: TRW
- Μήκος [mm]: 1020
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Πλήθος των στροφών τιμονιού: 2,9
- Καθαρό βάρος [kg]: 5
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 337,98 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Τρόπος λειτουργίας: υδραυλικό
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Ολικό μήκος [mm]: 1015
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 332
- Εξωτερικό μήκος [mm]: 115
- Εσωτερικό σπείρωμα 1 [mm]: M16 x 1.5
- Ακροδέκτες: unverzahnt
- Μήκος συνδετικού στελέχους [mm]: 95
- Τύπος σύνδεσης, στέλεχος εισόδου: όχι οδοντωτό
- Ύψος, στέλεχος εισόδου [mm]: 95
- Μήκος αξονικής άρθρωσης [mm]: 115
- Διαστάσεις σπειρώματος αξονικής άρθρωσης: M16x1,5
- Δώστε προσοχή στα τεχνικά στοιχεία
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 218,48 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Ημερομηνία παραγωγής έως: 08/04
- Τρόπος λειτουργίας: υδραυλικό
- Γράμμα αναγνώρισης: 60DHGZ, 60DHLP
- για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 4000NC
- Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με αξονική άρθρωση, χωρίς σφαιρικούς συνδέσμους
- Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με υποβοήθηση τιμονιού
- ρυθμιζόμενο: ρυθμιζόμενο
- Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 111,60 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Τρόπος λειτουργίας: υδραυλικό
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Ολικό μήκος [mm]: 1015
- Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 332
- Εξωτερικό μήκος [mm]: 115
- Εσωτερικό σπείρωμα 1 [mm]: M16 x 1.5
- Ακροδέκτες: unverzahnt
- Μήκος συνδετικού στελέχους [mm]: 95
- Τύπος σύνδεσης, στέλεχος εισόδου: όχι οδοντωτό
- Ύψος, στέλεχος εισόδου [mm]: 95
- Μήκος αξονικής άρθρωσης [mm]: 115
- Διαστάσεις σπειρώματος αξονικής άρθρωσης: M16x1,5
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
- Τρόπος λειτουργίας: υδραυλικό
- Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με υποβοήθηση τιμονιού
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
- Παλαιό εξάρτημα
- Τρόπος λειτουργίας: υδραυλικό
- Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με υποβοήθηση τιμονιού, για οχήματα χωρίς τιμόνι Servotronic
- Έκδοση/παραλλαγή εξοπλισμού οχήματος: mit Spurstangen, Passform Lenkspindel
- Μήκος [mm]: 1020
- Πλήθος των στροφών τιμονιού: 2,8
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 310,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Αγαθά για την ανταλλαγή (Η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί)
- Περιορισμός κατασκευαστή: JTEKT
- Τρόπος λειτουργίας: υδραυλικό
- Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
- Κατασκευαστής: CITROËN, PEUGEOT, CITRO�N
- Κατάσταση: νέο
- Τρόπος λειτουργίας: υδραυλικό
- Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
- Διαδρομή [mm]: 148
- Παλαιό εξάρτημα
- Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
- C5 I Break DE_ 2.0 HDi (DERHZB, DERHZE) 109 PS 06.2001 - 08.2004
- C5 I Break DE_ 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) 136 PS 06.2001 - 08.2004
- C5 I Break DE_ 2.2 HDi (DE4HXB, DE4HXE) 133 PS 06.2001 - 08.2004
- C5 I Break DE_ 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) 115 PS 06.2001 - 08.2004
- C5 I Break DE_ 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) 107 PS 06.2001 - 08.2004
- C5 I Break DE_ 2.0 HDi (DERHYB) 90 PS 06.2001 - 08.2004
Σημαντικά μειωμένες τιμές σε πολλά επώνυμα ανταλλακτικά
Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 140 €
Η παραγγελία σας θα αποσταλεί το συντομότερο δυνατό μετά την παραλαβή της πληρωμής